Friday, 7 June 2013

Awas Cinta

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua yang sudi membaca entri saya pada kali ini ... Hari ini perkongsian saya bertajuk Awas Cinta ... Saya bukannya hendak menyinggung beberapa pihak namun saya juga mempunyai masalah cinta .. Siapa yang tak ada masalah cinta sila angkat tangan .. Hahaha :) Kan dah kena .. Mana lah saya nak nampak pun kalau awak semua angkat tangan .. Hehe :3 Saya ingin berkongsi sedikit ketidakpuasan hati saya .. Tahulah beberapa orang tu tengah syiok bercinta tapi janganlah melebihi batas ya .. Bukan awak seorang je yang bercintan-cintun tau ... Orang lain pun ada jugak .. Sedar-sedar lah diri sedikit .. Kita orang Islam ... Jangan sampai melibatkan dosa sudah .... Letih orang nasihatkan , taknak jugak awak dengar nanti .. Nanti awak cakap kami membebel tak tentu fasal .. Ini bukan salah kami tapi salah awak .. Kita bercinta biarlah berpada-pada .. Jangan sampai tak ingat dunia .. Wahh , nampaknya saya sudahpun membuat satu pantun dua rangkap .. Hahaha .. Okey ye awak ? Kepada anak dara , jagalah kehormatan diri awak tu sikit .. Jangan kasi dia pegang-pegang awak suka hati tau :) Kalau dia nak pegang jugak , kasi dia penampar 13 kali .. Hahaha XD Hilang terus keayuan mu selepas itu ..... Kepada orang bujang pulak , jangan nak nafsu sangat ehh .. Ingat ...  Tu anak orang .. Belum sah jadi bini lagi ok ? Kalau dah sah , buat jelah apa yang korang nak ... Jalan sambil pegang tangan ke apa ke , pergilah buat .. Tak payah risau kalau dah sah .. Takde dosanya ... Okay ye semua .. Buang yang keruh ambil yang jernih .. Kita buka buku baru :) Sampai di sini sahaja entri saya pada kali ini .. Assalamualaikum dan salam sejahtera :)

1 comment: