Saturday 8 June 2013

Sedih :(

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua yang mungkin terbaca entri saya pada kali ini .. Huh Sedih nya saya pada kali ini .. Malam ini merupakan malam terakhir saya akan mengemaskini kan blog saya dan update saya seterusnya akan saya buat selepas saya PMR .. Insya-Allah saya akan usahakan yang terbaik dan salah satu jalan yang saya akan ambil ialah mendeactive-kan semua account saya .. Youtube, Facebook, Twitter, Tumblr, Blog, Google dan sebagainya yang saya ada buat :) Saya tidak akan membuang masa kerana PMR semakin hampir -.-" Oleh itu , secara rasminya saya akan mendeactive-kan kesemuanya malam ini .. Assalamualaikum dan sampai kita berjumpa lagi insya-Allah .. Mudah-mudahan umur kita semua dipanjangkan supaya kita dapat berjumpa di kemudian hari :)

No comments:

Post a Comment