Sunday, 2 February 2014

Kehidupan ......

Assalamualaikum w.b.t :) Selamat malam semua ... Macam mana pulak hari korang hari ni ? Ada baik tak ? Hehehe .. Suatu pernyataan yang ingin saya kongsi hari ini ialah "Hidup kita macam roda .. Kadang-kadang kita di atas , kadang-kadang kita kat bawah" ..  Hmmm apa yang saya nak bagitau ni yee ? Jap .. Tengah fikir ni ...... Aaaaa dah ingat :) Okey hari ni saya nak berkongsi pasal satu kisah .. Alkisah , satu hari (pada tahun yang lepas-lepas sebab dah tak ingat) sampai sekarang pun saya tak ingat :3 Haha XD Melawak betul laa -_- Takpe .. Malam ni je tau .. Dah dah .. Jangan nak marah :p Memandai je :D Haha ok lah budak-budak semua (cehhh macamlah diri tu tua sangat nak panggil orang budak-budak) :3 Masa untuk tidur yeee >.< Saya nak tutup lampu bilik anda semua jadi , sila masuk bilik anda dan tarik selimut hingga paras dada dan jangan lupa baca doa nak tidur ;) Assalamualaikum XOXOXO

No comments:

Post a Comment