Friday, 31 January 2014

Luahan Hati ( ye ke ? )

Assalamualaikum dan salam sejahtera :) Apa khabar pembaca-pembaca sekalian ? Mesti baik je kan ? Cuba angguk sikit .. Haha .. Yelah tuuuu .. Macam lah kita nampak pun :p Hehehe :3 Pagi ni agak mendung dalam hati saya lah .. Nak tau kenapa ? Hmmm tetiba ibunda tercinta membuka kisah lama .. Saya bukan nya nak bagitau pasal cerita lama tpi cuma untuk mengimbau sebentarrrrrr :) Haha .. Kisah hati biarlah tersimpan dalam hati .. Kebetulan pulak tengah dengar lagu Bitter Heart sekarang nie :) Waduhh makin kelabu hari kita ini  ... Terasa macam nak main dalam hujan lah pulak :3 \(O.O\) (/O.O)/ Hujan yeay XD Tapi saya tipu jee ;) Manalah tau dia nak turun .. Kita cuma dapat merancang je , Allah menentukannya .. Satu je saya nak pesan kat semua lelaki kat luar sana .. Jangan pernah sakitkan hati kaum hawa kerana sekali hati mereka tersakiti , nahhhh ambik kau merasa sendiri .. Saya tidak berniat menyinggung sesiapa namun jika ada yang terasa , ya silakan .. Mungkin anda pernah melakukan kesilapan .. Siapa yang makan cili , dia yang terasa pedasnya >.< Hehehehe ... Baiklah sampai di sini sahaja entri kali .. Terima kasih kerana membaca dan meluangkan masa .. Assalamualaikum XOXOXO

P/s: Hiraukan saya .. Kadang-kadang saya merapu tak tentu pasal :) Maafkan saya yeee :3

No comments:

Post a Comment