Saturday 5 July 2014

Bertenanglah Wahai Hati

Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum , salam sejahtera dan selamat malam semua pembaca .. Hari ini saya telahpun mendraftkan satu lagi post di blog terbaru saya .. Memandangkan bahasa Inggeris saya yang tunggang-langgang itu , saya memohon seorang cikgu bahasa Inggeris untuk menyemak semula kerja saya sebelum saya mengupdatenya di blog tersebut . Boleh dikatakan malunya seperti membuka pakaian di hadapan orang ramai .. Ya Allah , malu nya tak terkira tetapi disebabkan kita berniat ingin menimba ilmu , saya tahankan perasaan gementar tersebut .. Jika dilayan , masak lah saya nanti .. Nak turunkan kadar kardiovaskular lagi , entah2 dengan tekanan darah sekali meningkat .. Nauzubillahiminzalik minta dijauhkan .. Oleh itu , bersabarlah wahai hati , bertenanglah wahai degupan jantung .. Assalamualaikum XOXO

1 comment: