Saturday 21 February 2015

Hai lah nasib

Assalamualaikum people :) Hari ni bagi aku hari yang sangat muram buat aku sebab walaupun Sarawak seri lawan dengan Pahang malam tadi, aku tak puas hati dengan performance malam tadi.. Mungkin aku tak patut bagi banyak komen tapi macam better je kalau aku duduk kat rumah semalam dengar dari kawan jee.. Lepas tu bangun pagi tadi pulak, terus kene ikut pergi jogging.. Dah la tak cukup rest.. Memang pendek la nafas.. Lepas tu tengah otw tiba-tiba lak hujan.. Terus pergi minum pagi je lah... Tiba-tiba lagi, member ajak pi joggingg balik... Memang kaw-kaw la dengan makanan penuh dalam perut pastu gi jogging... In the end pi jalan je laaa.. 2 round je kot.. Member 2 round jalan laju, 2 round pulak jogging.. Salute la boss hahaha XDXDXD Balik rumah trus pergi ke katil... Baru nak terbabas atas katil, nenek panggil suruh sapu rumah... Satu rumah pergi sapu lepastu tertidur... Bangun-bangun pulak mak suruh pi cuci baju yang penuh dengan pasir.. Yang bestnye? Baju aku semalam dah takde pasir aku buat, nenek aku dengan selamba badaknye pergi letak dekat baju adik-adik aku yang berlambak pasirnye... Memang meletup ahhh... Ni nak kemas bilik lagi.. Kemas barang nak balik asrama lagi... Nak motivasi diri lagi... Bila lah nak taubat... Dah la nak SPM tahun ni.. Kerja rumah tak siap lagi... Hmmm dah lah korang semua.. Aku nak gi buat HOMEWORK n kemas bilik... Babai love you ollz hahha Salam XOXO

No comments:

Post a Comment