Thursday 21 April 2016

DupDap Nervous Wei

Assalamualaikum w.b.t. :) Apa khabar semua orang? Aku sihat je tapi hati aku ni tak berape sangat.. Nak tau kenape? Jum aku cerita..
Permohonan UPU aku dah kluar result.. So now, aku kene pergi temuduga kat UiTM Sarawak, and kene hadapi fitness test and panel.. Baru tadi aku try google search pasal soalan-soalan temuduga sains sukan, dapat pulak respon dari akak-akak and abang-abang yang pernah temuduga.. Nervous weii baca pengalaman diaorang.. Nanti aku macam mana ek? Harap-harap okay aje :')
Nanti bleep test and t test aku cuak.. Sebab benda ni apa ek? Atleast aku tau sit up ape benda segala hehehehehe Takpelah tawakkal ajelah. Doa yang diaorang tak tanya pasal soalan sukma ke ape benda entah XDXDXD So aku rasa better aku stop sampai sini je sebab buat apa aku tulis panjang-panjang.. Bukan ada orang sudi nak baca pon (ceh bajet sedeh).. Dah cau lu..

Till then,
Assalamualaikum XOXO

No comments:

Post a Comment