Sunday 3 April 2016

2016 num 1

Assalamualaikum.. Hello 2016!! Yes aku tau aku dah lama tak blogging.. Aku ada beberapa news untuk korang.
1. Awal tahun ni (to be exact, 30/12/2015) nenek perempuan sebelah bapak aku telah pergi meninggalkan dunia yang fana. Tpi, alhamdulillah semua berjalan lancar untuknya sepanjang semua benda diuruskan. Aku still rindu dia :'( 8.4.2016 ni dah kira 100 hari dia pergi..
2. January aku takde buat apa-apa sangat. So, aku skip ke February yay. Birthday aku tapi tahun ni tak seronoklah. And I still doesn't get what I wanted.
3. March, result SPM kluar.. Aku pernah post kan pasal result trial aku.. So aku tak expect sangat dari SPM yang sebenar. SHOCKINGLY, aku dapat 5A 2C 2D. Alhamdulillah takde lagi G yay aha aha ehemmm okay dah.. Now, aku apply UiTM kat Sarawak aje. Tapi aku harap aku kena hantar ke Semenanjung (ceh macamlah mak bapak bagi)..
4. Sekarang ni April, aku dah berkenalan dengan banyak geng-geng pramuka and scouts around the world. And my April had a great start :)
So, itu je untuk now.. Terima kasih kerana membaca.

Assalamualaikum XOXO

No comments:

Post a Comment