Tuesday 1 December 2015

Hmm

Assalamualaikum. Pada masa aku menulis entri ni, masa tengah malam so selamat tengah malam guyss.. Hari ni 2 December, maksudnya aku dah bebas (yelah sepatutnya aku tulis semalam tpi lama sangat type sampai hari ni).. Ye, bebas dari SPM dan bebas dari kehidupan sekolah menengah.. Itu itu. Aku nak bukak cerita lain.
Beberapa hari yang lalu, hatiku diusik lagi. Kali ni tak tau kenapa cepat sangat attached.. Mungkin didorong perasaan benci kepada perempuan itu? Ahh who cares.. He is such boyfriend material. A good singer, pious, kind-hearted, caring, and he earns his own living (kind of).. Tapi aku ni apa? Bakal menyusahkan hidup dia adalah.. Takyahlah menyimpan harapan bang oi. Aku ni dah takleh diselamatkan lagi. THERES MORE THAN 3.2 BILLIONS GIRLS IN THE WORLD AND YET U STILL DON'T SEE IT..
Aku taklah jahat mana tapi aku boleh cakap yang aku ni bukannya baik sangat. Aku dah sakitkan hati banyak orang yang baik macam kau. Aku taknak sakitkan hati orang lagi. Kau sakit, aku lagi sakit. Sakit tu, kau boleh sembuh. Aku? Aku menderita bila sakit. Jiwa aku makin kosong setiap kali aku sakitkan hati orang.
Sebab tu aku kata jangan dekat dengan aku. Jangan rapat dengan aku. Maafkan aku kalau buat kau macam tu, tapi bukan niat aku. Perangai aku memang macam tu.
Enough babbling for the night, aku harap korang sihat :)

Assalamualaikum XOXO

No comments:

Post a Comment